divendres, d’octubre 27, 2006

To click, or not to click...

To click, or not to clik... that is the question!

La cita de Shakespeare que aquests dies li serveix a Quino el creador de Mafalda per publicitat el software que regala el diari El País em recorda el debat que tenim el grup de treball "Blogs & B.E.E.R.S.". Anem a la brava preguntant-nos com si les TIC poden servir realment per a "motivar el nostre alumnat" (quintaessència i pedra filosofal de tot professor que vulga sobreviure al nostre sistema educatiu). I se m'acudeix que a partir d'aquesta frase puc relaciona les tres activitats que m'han ocupat aquest trimestre de manera intensa, a saber:

  • En primer lloc, el grup de treball "Blogs & B.E.E.R.S." que poc a poc descobrim com "un bon click" (és a dir un bon hipervincle) ens pot resoldre tota una comunicació. I si no mireu la plataforma google per a profes ací>>>
  • En segon lloc, la màgia de les frases de Shakespeare com aquesta o l'altra "You know, what you know" ("Saps el que saps") de l'Otel·lo, ens recorda una activitat magnífica per a les VII Jornades d'Animació Lectora que consisteix a recrear frases literàries famoses i treure'n l'entrellat. S'accepten apostes.
  • I en últim lloc, les frases de Shakespeare serveixen per interrogar el món perquè el bardo anglés recrea tots els matissos de l'ànima humana que és el subjecte d'estudi del grup de teatre en l'educació.

En definitiva CLICKEU, hipervinculeu i recordeu:

"No es pot aturar UNA IDEA el temps de la qual ha arribat"

Cap comentari: