dijous, de desembre 16, 2010

Xarxa social d'aprenentatge

Aquest cap de setmana varen celebrar-se la Jornada formativa ComparTIC de la xarxa social d'aprenentatge col·laboratiu "1 entre tants" a les que no vaig poder assistir, però gràcies a aquestes xarxes i al treball pacient dels seus participants podem tenir una informació puntual de les activitats, il·lusions i reptes que es varen plantejar durant la trobada.

Vosaltres em direu que em vaig perdre l'emoció del directe, però us assegure que em plena de goig poder seguir  quasi tots els detalls amb el bon resum que n'han fet els organitzadors i que us anime a consultar. Per si de cas no trobeu un moment us pose dos dels millors PetxaKutxa (presentació breu i sintètica amb 20 diapositives a 20 segons cadascuna per resumir experiències i propostes didàctiques) per la claretat i la força poètica.

Petxakutxa de Jaime Olmos: Compensatòria i PASE a L’Escola la Mediterrània. Vegeu el seu blog "Tots i totes"


PetxaCutxa Aula Tots i Totes from Parroquia San Leandro Obispo on Vimeo.

I ara el més poètic de Vicent Pardo: Viatge a un ofici