dimecres, de novembre 07, 2007

El territori també és cultura

M'encanta conéixer cada racó del meu país i sempre tinc les maletes preparades. Bé, m'encanta el meu país per a les vacances curtes, però de seguida que tinc més temps i ara que els vols internacionals s'han popularitzat cada any intente descobrir un nou món. No sé si pel meu signe sagitari, o senzillament per desig de coneixement, m'agrada molt viatjar, i encara que els clàssics comentaven que n'hi ha diferents formes de conéixer viatjant, a mi m'agrada la del viatge físic, la de l'esforç, la de preparar-se cada detall abans d'eixir i després llançar-se a l'aventura per tal d'improvisar sobre la marxa.

Sobre les formes de viatge hi ha molt a parlar, però el que us volia comentar ara és dues propostes que junten aquestes dues passions meues: la cultura i el territori. Una és la que ha preparat el Centre Cultural Fil per Randa per tal de divulgar el patrimoni cultural valencià amb possibilitats de votació i tot "Meravelles valencianes". I l'altra són les que organitza la UOC "Ruta pels imaginaris culturals del nostre territori" tot intentant divulgar la idea que conéixer el territori i estimar-lo és una forma de cultura. Entreu, pategeu les webs, voteu i ja em direu!