A les 11.00 ens hem repartit als TALLERS i hem vist com Christian contagiava la passió per la direcció fílmica al professorat... total només hi ha set tipus de plànols! Tampoc serà tan difícil l'escriptura fílmica. Ara que si ho pensem bé, l'alfabet només en té 24 lletres i no tothom escriu una novel·la. Però, no cal desanimar al personal i alguns consells pràctics de Roberto Rodríguez* no aniran malament. Domingo Chinchilla se n'ha anat per la porta de darrere amb el seu grup, a la recerca d'un fil conductor per llegir carrers de Sagunt i descobrir Allò que ens ensenyen les ciutats. Félix Moya i Raquel García han començat amb una dansa-joc per preparar el cos per a la recepció d'estímuls i que la proposta de La banda sonora com a recurs per a l'expressió i comunicació es fera comprensible per la seua lògica interna. Per últim, un grupet han descobert en el taller Hacía una lectura coral colectiva, coordinat per Paco Tejedo com oralitzar un conte de Julio Cortazar. Per Félix i Raquel han ensenyat el treball del seu grup a la resta i ens han fet cantar i ballar fent bo el titular de la sessió 3 "Perdre la por per a aprendre" que havia comentat Vicent Adell en encetar la jornada.
WEBGRAFIA de la SESSIÓ:
- Lecciones de cine (2 parte), Jose Luis Borau.
- Inventaron un cristal que dejaba pasar las moscas. Historia de Cronopios y Famas de Julio Cortazar.
- Web quest sobre les Trobairitzs de Rosa Sanchis i el conte de "El raspall" contat Teresa de Pere Calders que el penjarem aviat.
- Café del Duende, per si voleu anar a veure altres contacontes a València.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada