dilluns, de desembre 03, 2007

Congrés de Blogfessors a Puerto Rico

Com sabreu ja els que heu participat en algun dels cursos de la Campanya TIC del CEFIRE de Sagunt en món dels blogfessors és molt actiu i sempre està disposat a donar una mà al professorat que comença a investigar sobre l'aplicació de les TIC a l'aula. El proper mes de febrer del 2008 han preparat el Congreso Blogfesores 2008 a Puerto Rico. Llegiu les bases i doneu una mirada als continguts

El Instituto para el Desarrollo de la Enseñanza y el Aprendizaje en Línea (IDEAL) del Decanato de Asuntos Académicos y la Oficina de Avalúo y Tecnologías de Aprendizaje del Colegio de Artes y Ciencias del RUM convocan a todos los interesados a participar en el Segundo Congreso de Blogfesores que se celebrará el 8 de febrero de 2008 en el Hotel Holiday Inn de Mayagüez, Puerto Rico.

En este segundo congreso se explorarán las implicaciones de la web 2.0 y sus tecnologías (wikis, blogs, marcadores sociales, RSS, podcast) para el mundo educativo. Está dirigido a maestros, profesores, investigadores, estudiantes y público en general interesado en examinar las tecnologías de la web 2.0 y su impacto en nuestra sociedad.

2 comentaris:

Pilar ha dit...

Mi piacerebbe moltissimo andare a questo congresso. È bello conoscere la possibilità per potere sognare un po'.
Affascinante questo mondo.
Buon viaggio agli fortunati che possano andare.
Ci vediamo sullo schermo.
Saluti.

antoninavarro ha dit...

Ara sí que hi podries anar! Amb aquest blog tan flamant que teniu a l'escola. Benvinguda al món dels EDUBLOGS.